افزایش دما و ناآرامی دریا در هرمزگان

افزایش دما و ناآرامی دریا در هرمزگان

هواشناسی هرمزگان از افزایش نسبی دمای هوا در اغلب نقاط استان تا روز دوشنبه خبرداد و اعلام کرد از بعدازظهر امروز با تقویت بادهای شمال‌غربی، آب‌های خلیج فارس، غرب تنگه هرمز و محدوده جزایر کیش و لاوان مواج و متلاطم خواهد شد.
حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان ادارات هرمزگان از فردا

حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان ادارات هرمزگان از فردا

استانداری هرمزگان اعلام کرد: از فردا شنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۵، تمامی کارکنان ملزم به حضور ۱۰۰ درصدی در محل کار خود هستند.
امام جمعه بندرعباس: دوقطبی‌سازی در جامعه خواسته دشمن است / نقد منصفانه زمینه‌ساز تصمیم‌گیری بهتر

امام جمعه بندرعباس: دوقطبی‌سازی در جامعه خواسته دشمن است / نقد منصفانه زمینه‌ساز تصمیم‌گیری بهتر

امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اهمیت نقد منصفانه و کارشناسانه، آن را عاملی مؤثر در بهبود تصمیم‌گیری‌ها و تقویت منافع ملی دانست گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد دوقطبی و اختلاف در جامعه است.
توقیف ۳۴ ماینر غیرمجاز در بستک/جریمه‌های سنگین در انتظار متخلفان

توقیف ۳۴ ماینر غیرمجاز در بستک/جریمه‌های سنگین در انتظار متخلفان

رئیس حوزه قضایی شهرستان بستک از کشف و توقیف ۳۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در این شهرستان خبرداد و گفت: ارزش تجهیزات کشف‌شده بیش از ۳۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.
نقش بانوان طلبه در مدیریت بحران‌ها/از حضور میدانی در میناب تا جلوه‌های ایثار در مدرسه شجره طیبه

نقش بانوان طلبه در مدیریت بحران‌ها/از حضور میدانی در میناب تا جلوه‌های ایثار در مدرسه شجره طیبه

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور با تأکید بر نقش‌آفرینی بانوان طلبه در عرصه‌های اجتماعی و بحران‌ها گفت: حضور فعال طلاب خواهر در شرایط سخت، از جمله تجربه شهرستان میناب و مدرسه دخترانه شجره طیبه، نشان‌دهنده ظرفیت اثرگذار بانوان در کاهش آلام اجتماعی و تقویت همبستگی مردمی است.
پلاک‌خوان‌ها به کمک نظارت بر سوخت آمدند/ساعت جدید کارت‌های آزاد سوخت در میناب
فرماندار ویژه میناب خبرداد:

پلاک‌خوان‌ها به کمک نظارت بر سوخت آمدند/ساعت جدید کارت‌های آزاد سوخت در میناب

فرماندار ویژه میناب از اجرای ساعت جدید سوخت‌گیری با کارت‌های آزاد جایگاه‌ها خبرداد و گفت: از ۲۷ خردادماه شهروندان می‌توانند تنها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب از این کارت‌ها استفاده کنند، همزمان تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان نیز به سامانه‌های پلاک‌خوان مجهز شده‌اند تا نظارت بر فرآیند توزیع سوخت و برخورد با تخلفات با دقت بیشتری انجام شود.
هشت هزار میلیارد تومان خسارت به تأسیسات آب هرمزگان/بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن قشم ۱۰۰ درصد تخریب شد
در جریان جنگ تحمیلی سوم؛

هشت هزار میلیارد تومان خسارت به تأسیسات آب هرمزگان/بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن قشم ۱۰۰ درصد تخریب شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با تشریح خسارت‌های واردشده به زیرساخت‌های آبی استان در جریان جنگ تحمیلی سوم، از وارد آمدن حدود ۸ هزار میلیارد تومان خسارت به تأسیسات آب خبر داد و گفت: بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن شهرستان قشم با ظرفیت تولید روزانه ۱۲ تا ۱۴ هزار مترمکعب آب به‌طور کامل تخریب شده است.
تقدیر از بانوان هرمز در سنگر پشتیبانی دفاع از وطن

تقدیر از بانوان هرمز در سنگر پشتیبانی دفاع از وطن

فرمانده قرارگاه مقدم مدینه منوره نیروی زمینی سپاه از تلاش‌های خودجوش و مجاهدانه آنان در پشتیبانی از رزمندگان جبهه دفاع از وطن قدردانی کرد و نقش بانوان را یکی از ارکان مهم تقویت روحیه، پشتیبانی و تداوم مقاومت در شرایط حساس کنونی دانست.
هرمزگان در مسیر مواسات حسینی/از یک آشپزخانه تا ۱۲۵ مرکز اطعام مردمی

هرمزگان در مسیر مواسات حسینی/از یک آشپزخانه تا ۱۲۵ مرکز اطعام مردمی

همزمان با آغاز ماه محرم هرمزگان بار دیگر صحنه پیوند ایمان و همدلی اجتماعی شد، جایی که نخستین آشپزخانه اطعام حسینی در بندرعباس آغاز به کار کرد و قرار است در ادامه شبکه‌ای متشکل از ۱۲۵ مرکز در سراسر استان؛ بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم را در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» میان نیازمندان توزیع کنند.
دادگستری بندرلنگه به موضوع سوخت قایق‌های صیادی فاقد هویت ورود کرد

دادگستری بندرلنگه به موضوع سوخت قایق‌های صیادی فاقد هویت ورود کرد

رئیس دادگستری شهرستان بندرلنگه از آغاز طرح ساماندهی قایق‌های صیادی فاقد هویت و مجوز به منظور حل مشکل تخصیص سوخت خبرداد.
۱ ۲ ۳ ۴ ۵