شفاه: تفکری که منجر به قانون کاپیتالاسیون شد هنوز در کشور وجود دارد
نشست خبری "دیدن این فیلم جرم است"؛

شفاه: تفکری که منجر به قانون کاپیتالاسیون شد هنوز در کشور وجود دارد

محمدرضا شفاه گفت: یک نگاه بیگانه‌پرستی در کشور وجود دارد که این تفکر وقتی قبل از انقلاب تبدیل به قانون می‌شود نامش را کاپیتالاسیون می‌گذاریم و همین تفکر بعد از انقلاب هم وجود داشت و مقاومت نیرو‌های انقلابی نگذاشت تبدیل به قانون شود.
فیلمی که هم می‌تواند جذاب باشد و هم نه/ «ناگهان درخت»: یک ادای دین به دهه پنجاه!
فجر ۳۷ زیر ذره‌بین دانشجو/۱۶

فیلمی که هم می‌تواند جذاب باشد و هم نه/ «ناگهان درخت»: یک ادای دین به دهه پنجاه!

تهیه کننده درباره‌ی فیلمش می‌گوید: «هیچ کار اضافه‌ای برای بیش‌تر دیده شدن فیلم نخواهیم کرد.» این احتمالا به این معنی است که از اکران آن در گروه هنر و تجربه ناراحت نخواهد شد.
جشنواره فیلم فجر و سینمای ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
ایوبی:

جشنواره فیلم فجر و سینمای ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الله ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و رئیس اسبق سازمان سینمایی، جشنواره فیلم فجر و سینمای ایران را از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌داند و می‌گوید برگزاری همزمان این جشنواره در مراکز استان‌ها روی فروش فیلم‌ها تاثیر خوبی دارد.
توضیحات کارگردان فیلم «23 نفر» درباره مالکیت مادی و معنوی این فیلم
مشروح نشست پرسش و پاسخ فیلم «23 نفر»؛

توضیحات کارگردان فیلم «23 نفر» درباره مالکیت مادی و معنوی این فیلم

کارگردان فیلم «۲۳ نفر» درباره مالکیت معنوی و مادی این فیلم توضیحاتی را ارائه کرد.
رد پای «آژانس شیشه‌ای» در جشنواره فجر سی و هفتم

رد پای «آژانس شیشه‌ای» در جشنواره فجر سی و هفتم

زهتابچیان در پاسخ به سوالی درباره مقدم بودن اسلحه بر قلم در فیلمش گفت: اینطور نیست. من در شرایطی هستم که مدام اسلحه را نفی می‌کنم.
به مخاطب غیرایرانی هم توجه کرده ایم/ کار با کودکان هیجان انگیز است
در نشست خبری «نت های مسی یک رویا مطرح شد؛

به مخاطب غیرایرانی هم توجه کرده ایم/ کار با کودکان هیجان انگیز است

کارگردان مستند «نت‌های مسی یک رویا» گفت: در این فیلم با کودکانی طرف بودیم که همه آرزو‌ها و زندگی شان را از دست رفته می‌دیدند و چیزی جز رویا نداشتند.
بازیگر نباید وجبی به انتخاب نقش دست بزند/ سینمای ما هویت و مخاطب فراوان خودش را دارد
فرید سجادی‌حسینی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:

بازیگر نباید وجبی به انتخاب نقش دست بزند/ سینمای ما هویت و مخاطب فراوان خودش را دارد

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نباید در انتخاب نقش میزان را بر وجبی بودن گذاشت. این متر و اندازه را باید کنار گذاشت. جوان‌های سینمای ایران فوق‌العاده‌اند جوری که نمی‌شود از کار کردن با آنان براحتی گذشت.
«ماجری نیمروز ۲» نقشی نداشت که به من بخورد/ «لاتاری» برای من همه چیز داشت
زیبا کرمعلی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:

«ماجری نیمروز ۲» نقشی نداشت که به من بخورد/ «لاتاری» برای من همه چیز داشت

بازیگر «لاتاری» گفت: درحال حاضر اصلا به اینکه بخواهم به دنبال صرف جایزه و سیمرغ و اینها باشم، فکر نمی‌کنم بلکه می‌خواهم فیلم‌هایی بازی کنم که دوست دارم.
یک تحول شعاری به روایت «خون خدا»/ ناتوان در فرم، الکن در محتوا
فجر۳۷ زیر ذره بین دانشجو/ ۱۵

یک تحول شعاری به روایت «خون خدا»/ ناتوان در فرم، الکن در محتوا

مخاطب بی نوایی که تلخی صحنه‌های مشمئز کننده و پوچی بیست دقیقه‌ی اول فیلم را به جان می‌خرد؛ آخر کار با قصه‌ای بسیار معمولی و اتفاقا غیر جذاب مواجه می‌شود.
«سال دوم دانشکده من» از جنس سینمای من نیست/ سینما نیاز به تنوع در فیلمسازی دارد
پرویز شهبازی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو:

«سال دوم دانشکده من» از جنس سینمای من نیست/ سینما نیاز به تنوع در فیلمسازی دارد

کارگردان «طلا» و نویسنده «سال دوم دانشکده من» گفت: برخی فیلمنامه‌هایی که می‌نویسم از اول هم قرار نیست خودم آنها را بسازم و کارگردانی کنم. می‌نویسم که بقیه آن را بسازند.
۱۹۲۰۲۱۲۲