حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد مصرف برق استان تهران مربوط به تجهیزات سرمایشی است

حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد مصرف برق استان تهران مربوط به تجهیزات سرمایشی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به سهم بالای سامانه‌های سرمایشی در مصرف برق پایتخت گفت: حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد مصرف برق استان تهران مربوط به تجهیزات سرمایشی است که معادل حدود ۳۵۰۰ مگاوات برآورد می‌شود.
جمع‌آوری ۳۰۰ مگاوات برق غیرمجاز در استان تهران تا پایان تابستان

جمع‌آوری ۳۰۰ مگاوات برق غیرمجاز در استان تهران تا پایان تابستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران از جمع‌آوری ۳۰۰ مگاوات برق غیرمجاز در استان تهران تا پایان تابستان خبر داد.
مدیرعامل توانیر: امسال در تامین برق، وضع بهتری داشتیم

مدیرعامل توانیر: امسال در تامین برق، وضع بهتری داشتیم

مدیرعامل توانیر با اشاره به وضع تأمین برق در سال جاری گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته شرایط بهتری را تجربه کردیم و میزان محدودیت‌های اعمال‌شده در تمامی تعرفه‌ها ۶۸ درصد کمتر از سال گذشته بود.
در جنگ رمضان هیچ‌اختلالی در تأمین آب شرب مردم ایجاد نشد

در جنگ رمضان هیچ‌اختلالی در تأمین آب شرب مردم ایجاد نشد

رئیس منطقه یک کشوری سازمان بازرسی کل کشور به همراه هیئتی از اعضای این سازمان، با حضور در مرکز کنترل آب تهران از نزدیک در جریان روند پایش، مدیریت و بهره‌برداری از شبکه تأمین و توزیع آب پایتخت قرار گرفتند.
هم‌افزایی فاضلاب تهران و محیط‌زیست برای صیانت از منابع آب پایتخت

هم‌افزایی فاضلاب تهران و محیط‌زیست برای صیانت از منابع آب پایتخت

تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فاضلاب تهران و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تهران با هدف تقویت همکاری‌های مشترک در حوزه حفاظت از محیط زیست، مدیریت پایدار فاضلاب و صیانت از منابع آبی پایتخت به امضا رسید
راه اندازی سکوی ملی مدیریت مصرف آب و برق در وزارت نیرو

راه اندازی سکوی ملی مدیریت مصرف آب و برق در وزارت نیرو

وزیر نیرو بر ضرورت پایش، ارزیابی و سنجش اثربخشی اقدامات از طریق سکوی جامع و ملی آب و برق تأکید کرد.
وزارت نیرو و علوم تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی امضا کردند

وزارت نیرو و علوم تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی امضا کردند

تفاهم‌نامه بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها در حل مسائل بلندمدت صنعت آب و برق، روز یکشنبه ۳۱ خرداد با امضای ماشاالله تابع‌جماعت، معاون سرمایه انسانی وزارت نیرو، و سید مهدی ابطحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، به امضا رسید.
افزایش ظرفیت تولید نفت در خلیج فارس

افزایش ظرفیت تولید نفت در خلیج فارس

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از نصب سکوی فرآیندیP۴ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سکو‌های فرآیندی نفت کشور در میدان رشادت خبر داد و گفت: این اقدام زمینه افزایش روزانه ۳۵ هزار بشکه‌ای ظرفیت تولید نفت و شتاب‌بخشی به برنامه توسعه یکی از مهم‌ترین میدان‌های خلیج‌فارس را فراهم می‌کند.
صادرات 36 میلیون بشکه نفت در یک هفته

صادرات 36 میلیون بشکه نفت در یک هفته

تانکر ترکرز گزارش داد: ایران از ۱۵ ژوئن ۲۰۲۶ تاکنون [در طی یک هفته]، ۳۶ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است.
برق ۶۲ اداره تهران قطع شد

برق ۶۲ اداره تهران قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ از قطع برق ادارت پرمصرف مانند شهرداری منطقه ۴، سازمان مخابرات ایران، مرکز همایش‌های شرکت نفت و موزه جواهرات بانک مرکزی در ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ خبر داد.
۱ ۲ ۳ ۴ ۵