سخنان ساختارشکنانه مطهرنیا کاردستش داد/ تشکیل پرونده قضایی برای رئیس پژوهشکده مطالعات اجتماعی دانشگاه آزاد
رئیس پژوهشکده مطالعات اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که زیرنظر معاونت فرهنگی دانشجویی این دانشگاه فعالیت می‌کند به علت طرح سخنان ساختارشکنانه در اواخر ادیبهشت امسال در دانشگاه آزاد اسلامی کرج توسط مدعی العموم به دادگاه احضار شده است.
تعداد نظرات: ۶
حميد شجاعي
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
دوستان خبرگزاري دانشجو به عنوان رسانه اي آزاد در جهت تنوير افكار عمومي لطفا فايل صوتي تصويري و مكتوب سخنراني را منتشر كنيد آقاي مطهرنيا در وبلاگ خود خلاف خبر شما را منتشر كرده است و تكذيبيه رسمي داده است اگر شما سندي براي مدعي خود داريد منتشر كنيد تا حقيقت روشن شود. تا سيه روي شود هركه در او غش باشد
فاطیما.
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
اما شواهد و قراین خلاف گفته های شمارو(خبرگزاری دانشجو) ثابت میکنه
شما برای اثبات این حرفها آیا سندی برای ارائه و روشن کردن خواننده هاتون دارید؟
ح
Germany
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
این چیزها را دیگه عادی کرده اند.
فاتینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
با سلام
جنابان خبرگزاری دانشجو! شما بنا بر وظیفه رسانه ای خود موظف هستین تکذیبیه آقای دکتر رو منتشر کنید این حاشیه سازی ها شایسته ی دکتر مطهرنیا استاد مسلم و مسلط و برجسته علمی، نیست.
11
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
با سلام خدمت استاد عزیز بنده در حدود ۶ سال است که شاگردی شما را می کنم و کاملا با اندیشه های شما آشنا هستم قطعا زمان قاضی خوبی خواهد بود و آینده در مورد شما قضاوت خواهد کرد اصلا نگران هجمه ها نباشید
عماد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
قابل توجه خبرگزاری های محترم:
خبر گزاران محترم ، جناب دکتر مطهر نیا در عرصه سیاست نمونه هستند و سخنرانی هایی که می کنند فقط سیاستمداران از درک آن بر می آیند.فکر نمیکنم در حدی باشید که بتوانید سخنان ایشان را تجزیه و تحلیل کنید و با تند روی های بی مورد آبروی ایشان را تحت الشعاع قرار دهید.لطفا در تحلیل افراد برجسته دقت فرمایید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار