شاید اگر کارشناس تیم مذاکره‌کننده «جاسوس» نبود، برجام می‌توانست تحریم‌های بانکی را برطرف کند/ دستگاه قضایی در برخورد با دانه‌درشت‌ها تردید نکند
موسوی لارگانی در گفت‌وگو با دانشجو:
نماینده مردم فلاورجان گفت: اقایان بهتر است پاسخ دهند که چرا امروز درباره اختلاس هشت هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان خم به ابرو نمی‌آورند. مگر فساد شاخ و دم دارد؟
تعداد نظرات: ۵
ایرانیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
وای به روزی که بگندد نمک
ناشناس
-
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
شاید اگر روحانی رئیس جمهور نبود
شاید اگر ظریف مذاکره کننده نبود
شاید اگر ...
جاسوس و 5 سال حبس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
چه به روز قذافى اومد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
لطفا یه سری هم به شورای حل اختلاف شماره 2 گیشا بزنید. نه ساختمان درست و حسابی برای مراجعین و کارمنداش داره و نه برخورد اشون درسته. ضمنا هزینه دادرسی بالاتری نسبت به سایر شوراها دریافت می کنند.از سایر محاسنش! طولانی شدن بی مورد دادرسی هاست. ضمنا برای شعبه 58 هم قاضی تعیین کنید والا این مردم دشمن نیستند که اینقدر باید تو این شعبه عذاب بکشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
این که کارشناس تیم مذاکره کننده جاسوس در میاد بیشتر نقص سیستم امنیتی کشور رو نشون می ده. در مملکتی که افرا برای ساده ترین کارا باید از چندین فیلتر عبور کنند نباید دیگه این اتفاقا بیفته و وقتی می افته نشون می ده اون فیلترام نقص دارند. و از انجایی که این اتفاقات زیاد می افته یعنی مقامات رده بالا هم از این نقص ها مطلع هستند. حال چرا جلوگیری نمی شه دو دلیل داره . اول بی عرضگی اونها و دوم فاسد بودن انها.
ارسال نظرات
آخرین اخبار