«رمانتیسم عماد و طوبی» درام عاشقانهای که هیچ چیزش خوب از آب در نمیآید. نه شخصیتهایش شکل میگیرند، نه قصهاش و نه حتی عاشقانهاش. فیلمی که دست بالا به کلیپی بلند و آموزشی برای جوانانی که میخواهند عاشق شوند و شوریدگی و دلدادگی خود را در قالب رمانتیک فریاد بزنند، شبیه است.
حسینی در رادیو گفتگو ضمن بیان نظر درباره فیلمهای «بی همه چیز» قرایی و «رمانتیسم عماد و طوبی» صباغ زاده گفت: کمتر شدن شکاف دانش دیجیتال والدین و فرزندان و دسترسی همگانی به فضای مجازی و تقویت سواد رسانهای از دستاوردهای دوران کرونایی است.
طراح صحنه و لباس فیلم سینمایی «تک تیرانداز» گفت: در این فیلم تلاش کردیم از فضاهای تکراری پرهیزکنیم برای همین منظور ۲ مقر اصلی ایران و عراق را ساختیم که کار را بسیار متفاوت کرد.
جشنواره فیلم فجر هیچ گاه هویت، رسالت و چشم انداز مشخصی نداشته است. یعنی برخلاف بسیاری از جشنوارههای مشهور که در سینمای جهان، محوریت و مرکزیت یافته اند، جشنواره فجر ما هیچ گاه در جهت خاصی جریان سازی نکرده و به همین دلیل هم هیچوقت به عنوان یک مرکز سینمایی در جهان شناخته نشده است.