تحویل پژو ۲۰۰۸ هم داستان شد/ گلابی صنعتی برجام در اغما!
گزارش/
دو هفته پس از پایان ثبت نام قیمت نهایی ۱۰۴ میلیون تومان برای این ماشین تعیین شد. جالب اینجاست پژو ۲۰۰۸ در امارات ۷۸ هزار درهم (۸۷ میلیون تومان) به فروش می‌رسد؛ آن هم بدون دخالت دست!
تعداد نظرات: ۹
ahmad
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
خجالتم خوب چیزیه از جون مردم چی میخوان اینا؟ چرا سیری نداره ایران خودرو از پولای مردم؟
چطوری اینا شب سر رو بالشت میذارن وقتی زن و بچه مردم با پراید و پژو تو جاده ها در ترددن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
یک سوال ساده که هنوز جوابی واسش پیدا نکردم و احتمالا سالهای بعد با روشن شدن ابعاد مذاکرات "محرمانه " آقایان روشن میشود:چرا ما اینقدر به فرانسه باج میدیم؟ وقتی که بهترین طراحهای بدنه خودرو در دنیا ایرانی هستند، وقتی که خیلی از کشورهای پیشرو در صنعت خوردو سازی گزینه های بهتری برای ارائه در بازار ایران دارند ، چرا پژو ؟ چرا فرانسه؟با توجه به سابقه خیانت ها و ظلمهای عدیده فرانسه نسبت به ایران(حمایت از صدام،کارشکنی در برجام،پناه دادن به منافقین،و....) که شاید بیشتر از آمریکا باشه.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
آقایان مشکل از ماست آونها به دنیا ماشین صادر میکنن چرا جاهای دیگه دنیا این خبر ا نیست پس مشکل از سردمدارای ماست
gray wolf
Iraq
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
دوستان عزیز سلام.بنده یکی از ثبت نام کنندگان این خودرو هستم تحویل ابانماه.متاسفانه خط تولید انبوه پژو 2008 که در 12 اردیبهشت ماه امسال توسط رییس جمهور محترم افتتاح شد یک دروغ بزرگ بود.بنده هیچوقت به قول های مدیران ارشد خودرویی ایران اعتماد نداشته و ندارم اما این سری فرق داشت.شخص اول مملکت پروژه تولید انبوه را جلو تمام خبرنگاران افتتاح کرد.اصلا ذره ای پیش خودم فکر نمیکردم که بحث دروغ تا این سطح در مدیریت کشور رخنه پیدا کرده باشد.متاسفانه این پروزه رو ملی معرفی کردند.با تمام قدرت تبلیغ کردند اما الان دقیقا معلوم شد که تمام ان فعالیت ها فقط یک شوی پوچ و توخالی تبلیغاتی بود.متاسفانه جامعه خبرنگاری هم با بدنه قدرت اقتصاد مملکت همگام و هماهنگ بوده است. اصلا تا به امروز یک نفر از خبرگذاری های معتبر کشور که صاحب تریبون هستند سراغ مدیرعامل شرکت ایران خودرو نرفته که چرا اقدام به پیش فروش ماشینی کردند که خود به قطع می دانستند که حالا حالا تحویل بده این ماشین به مردم نیستند.حرف من از نحوه ی قیمت گذاری همینی که هست یا نحوه ثبت نامی با اون سیستم پشتیبانی عصر حجری و خیلی موارد دیگر نیست.حرف من ساده هست:: یک مدیر مبتدی و کم سواد حداقل تا چند ماه اینده خود رو روشن می بیند و برنامه ریزی می کند اما مدیر مثلا غول خودرو سازی ایران یعنی بدون هیچ برنامه و اینده نگری امده روی هوا این ماشین رو ثبت نام کرده یا با دروغ و نیرنگ خاسته از مردم تامین اعتبار پروژه ایکاپ نماید.بهر حال ما نه تریبون داریم و نه دادمون به جایی می رسد.انهایی هم که تریبون دارند یا خودشون رو بخواب زدند یا توسط بازوهای قدرت به خواب عمیق رفتند.اما شکی نیست تو بحث پیش فروش پژو 2008 شرکت ایکاپ تخلف محرز صورت گرفته . چون خودرویی را پیش فروش کردند که خود به قطع می دانستند اصلا در تاریخ مقرر که هیچ با چند ماه تاخیر هم نمی توانند تحویل مشتری بدهند.من یه کارمند ساده ام که دلخوش حرف راست افتتاح خط تولید انبوه پژو 2008 رییس جمهور محترم بودم.که متاسفانه الان اینچنین دست اویز مکر و نیرنگ مدیران پروژه ایکاپ شدیم.من فقط اینو می دانم اینجور ادما دین مذهب ندارند.متاسفانه اینگونه ادمای بی دین راس امور مدیریتی خودرویی ایران رو در دست گرفته اند.واقعا برای خود که در چنین جامعه ای زندگی می کنم متاسفم.

لادين لمن لا عهد له ﴿رسول اكرم صل الله عليه و آله/ بحارالانوار/ج٧٥/ص٩٦﴾
آنكس كه وفاي به عهد و پيمان نكند، دين ندارد


حداقل در همین بحث پژو 2008 کاش حداقل خبرنگاران ازاده ای داشتیم که طبل رسوایی این نامدیران مدیر را فریاد می زد.

دوستان گرامی دقت کردین برای پژو 2008 تا حالا هیچ خبرگزاری یقیه مدیران ارشد ایکاپ رو نگرفته و فقط گوشه کنار از راه دور یه انتقاداتی میشه.

مرسی از همه دوستان محترم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
از دولتمردان بهتر از این بر نمی اید
ناشناس
United States of America
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
آههههههههههههههههههههه!
ایران فرغون
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
اینا واسه خودشون بازار آزاد راه انداختن
منتها نمیدونم چرا مردم ایران انقدر عشق ماشینن هر آشغالی میدن دستمون میخریم با قیمت دو سه برابر
مرد خوب
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
خطاب به اون آقای مهترمی که گفتن من کارمندم و پژو2008 ثبت نام کردم عرض کنم اولا کارمند جماعت نمیرن 100 م به ماشین پول بدن معلومه وضعتون خوبه ثانیا لطفا بگید از چه رانتی برای خرید استفاده کردید 99 درصد کسایی که ثبت نام کردن برای فروش بوده نه برای خودشون . من خودمم میخاستم ثبت نام کنم نتونستم الانم باز سایت باز بشه حاظرم ثبت نام کنم حتی اگه یک ساله هم تحویل بدن 30 درصد سود میکنی برادر
مرتضوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
از ماست که بر ماست 4 سال دیگر هم صبر کنید
ارسال نظرات
آخرین اخبار