مصطفی طاهری در صحن علنی مجلس: ۴۳۲ خدمت بین ۷۵ تا ۹۰ درصد الکترونیکی شده است. ۱۸۰۰ خدمت بین ۵۰ تا ۷۵ درصد و حدود ۳۴۰۰ خدمت بین ۱ تا ۵۰ درصد الکترونیکی شدهاند و ۲۶۰ خدمت تاکنون الکترونیکی نشدهاند. مردم خدمتی را الکترونیکی حس میکنند که بالای ۷۵ درصد آن الکترونیکی شده باشد. با این معیار، از ۶۰۰۰ خدمت و زیرخدمت که باید الکترونیکی بشوند، مردم تنها به ۶ درصد آن حس الکترونیکی شدن دارند و در رابطه با ۹۱ درصد خدمات، حس الکترونیکی شدن به مردم دست نمیدهد و باید حضوری مراجعه کنند.