به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در طول این دوره که با انتقادات گسترده هواداران استقلال همراه بوده شاخصترین فعالیت کادر مدیریتى باشگاه استقلال حضور مستمر و مداوم در عرصه رسانه و مصاحبه هاى جنجالى و پر سر و صدایى بوده که خروجى مشخصى براى آبى پوشان به همراه نداشته است!
از وعده تقویت تیم در نیم فصل و جذب لیونل مسى تا درآمدزایى هاى فضایى که هیچ کدام محقق نشده و استقلال در سختترین موقعیت مالى و اقتصادى ممکن قرار گرفته است.
تازهترین بهانه مدیران استقلال در پى عدم درآمدزایى و انعقاد قرارداد اسپانسرى این است که قراردادهاى مدیران قبلى مانع از امضاى قرارداد جدید شده است!
این در حالى است که انعقاد قرارداد کارگزارى در حوزه اسپانسرینگ و درآمدزایى اتفاق عجیب و بى سابقه اى در استقلال و پرسپولیس نبوده و در طول این سالها بارها اتفاق افتاده است.
به طور مثال استقلال در زمان مددى با شرکت هاى وى قرارداد داشته، در زمان آجورلو قرارداد هاى وى فسخ شده و با شرکت دیگرى قرارداد منعقد شده است.
در پرسپولیس هم شرایط اینطور بوده و قرارداد کارگزارى که در دوره صدرى با این باشگاه همکارى داشته فسخ شده و کارگزار دیگرى به عنوان حامى مالى همکارى با باشگاه را آغاز کرده است.
سوال این است که در کدام دوره مدیریت این دو باشگاه ٥ ماه استقلال یا پرسپولیس بدون اسپانسر ماندند و موفق به امضاى هیچ قرارداد تازه اى نشدند؟
جالب این است که استقلال در ماه هاى اخیر در حوزه تبلیغات محیطى هم فعالیت سابق را ندارد و گفته مى شود دوباره تبلیغات را به سازمان لیگ واگذار کرده است.
ظاهرا تنها اقدام شاخص اقتصادى استقلال در این دوره استورى مشاور مدیرعامل بوده که از علاقمندان دعوت کرد در زمینه تامین غذاى مورد نظر باشگاه و تیم پیشنهادات مورد نظرشان را اعلام کنند!
تنها درامد جدید این باشگاه از محل اسپانسرینگ قرارداد همکارى با بانک شهر و پروژه استقلال کارت است که آن قرارداد هم در دوره گذشته به امضا رسیده و هواداران استقلال در انتظار اعلام گزارش کارى مدیریت فعلى در دوره فعالیت خودشان هستند.
انتهای پیام/