زاکانی: به دنبال عبور از سوخت‌های فسیلی و استفاده از برق در حمل و نقل شهری هستیم
آخرین اخبار:
کد ویدیو

زاکانی: به دنبال عبور از سوخت‌های فسیلی و استفاده از برق در حمل و نقل شهری هستیم

شهردار تهران در نشست خبری: هدفگذرای ما ۴۰۰ هزار موتور برقی است که برنامه ریزی برای امسال ۵۰ هزار دستگاه است. به دنبال راهکار‌های قانونی هستیم که بتوانیم از منابع تبصره ۱۲ برای کاهش مصرف سوخت استفاده کنیم. ۱۰۰ اتوبوس ۹ متری برقی در هدفگذاری ما قرار دارد.
کد خبر:۱۰۷۲۷۹۰
پربازدیدترین آخرین اخبار