به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حجت الله بهمنی درمورد اعتراض باشگاه نساجی به حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه وطنی بیش از سقف اعلام شده، اظهار داشت: باشگاه نساجی اعلام کرده بود هرکدام از هواداران این تیم که میخواهد بلیت بازی را بخرد، باید از ابتدای فصل یک بار بلیت خریده باشد. این موضوع را به سرعت در سامانه بلیت فروشی لحاظ کردیم. با این وجود که قرار بود ساعت بلیت فروشی یک تا دو ساعت زودتر باشد، از لحاظ فنی این کار را اجبار کردیم تا افرادی که میخواهند بلیت بخش مربوط به هواداران نساجی را خریداری کنند باید حتما این کار را از قبل کرده باشند تا طرفداران خودشان بتوانند بلیت جایگاه نساجی را بخرند.
وی افزود: این کار هم انجام شد و تا وقتی تاییدیه مدیرعامل نساجی را نگرفتیم، سامانه بلیتفروشی را باز نکردیم. نمیدانم این هواداران پرسپولیس با بلیت وارد شدهاند یا بدون بلیت، اما مسوولان امنیتی، مسوول ورود هواداران به ورزشگاه هستند. این را باید از آنها بپرسید که آیا هواداران با بلیت وارد شدند یا بدون بلیت. مشغول پیگیری این موضوع هستیم.
مدیر روابط عمومی سازمان لیگ تاکید کرد: سیفالله پور شاکی است و میگوید یک عده بدون بلیت وارد ورزشگاه شدهاند که مشغول بررسی این موضوع هستیم.
بهمنی درمورد اینکه ایا قرار است هوادارانی که بدون بلیت به استادیوم آمدهاند از ورزشگاه خارج شوند، پاسخ داد: نساجی میزبان بازی است و خود مسوولان ورزشگاه مسوول ورود یا خروج تماشاگر هستند.
انتهای پیام/