محمدرضا خوشرو در گفتگو با خبرگزاری دانشجو: حتما از چهرههای نام آشنای کشور و هنرمندان دیگر حوزهها و حتی ورزشی استفاده خواهیم کرد. مخاطبینی که بعضا برنامههای فعلی شبکه نسیم را با برنامه هایی، چون «دورهمی» و «خندوانه» مقایسه میکنند یک مقدار باید صبر کنند، چون این برنامه طی سالیان سال به این حجم از شهرت رسیدند. برنامه «بگوبخند» فقط چندین میلیون مخاطب در بستر تلوبیون دارد. این امید به برنامههای جدید شبکه نسیم وجود دارد که در فصلهای آینده موفقتر ظاهر شوند و بتوانند مخاطبان را جذب کنند. ما هیچ وقت از برندهای قبلی صرف نظر نکردیم به آنها فکر میکنیم و برای آنها طرح و برنامه داریم و به اقتضای زمان و شرایط حتما اتفاقاتی خواهد افتاد.