علی جدی، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو: حرکت لاک پشتی در واردات خودرو یک مقدار مشکل را پیچیدهتر کرده در حالی که با یک واردات محدود مثلا ۳۰۰ هزار تا در سال میشد جلوی آشفتگی را گرفت. هنوز آیین نامه واردات خودروهای کارکرده در هیات دولت تصویب نشده و مطرح شدن بحث اختلاف شورای رقابت و وزارت صمت فرافکنی است. کسری خودرو باید از طریق واردات تامین شود؛ واردات مهم است به عنوان مثال سال گذشته در خصوص خودروهای سنگین با واردات خودرو، قیمتها کاهش یافت. مشکلات زیادی در صنعت، معدن و تجارت وجود دارد، ولی فقط خودرو مطرح میشود.