محمد اصغری در نشست مد، لباس و هویت فلسطین: ما چیزی به نام مارکت فلسطین در دنیا را نشناختیم. امروز نیاز و میل بزرگی برای مصرف محصولات مرتبط با فلسطین وجود دارد. دادههای مختلف بین المللی نشان میدهد رده سنی بین ۱۵ تا ۳۰ سال بیشترین هم آوایی را با مردم فلسطین دارند. دادهها نشان میدهند جوانان آمریکایی و اروپایی هر چقدر در اینستاگرام و تیک تاک بیشتر بچرخند، بیشتر هم حامی فلسطین خواهند شد. مرکز آمار خود اسرائیلیها اعتراف کرده که کاربران هر ده دقیقه که بیشتر در تیک تاک باشند هفده درصد هم بیشتر ضد اسرائیل خواهند شد.