آخرین اخبار:

محسن عنایتی: پویانمایی «رویاشهر» و «پسر دلفینی» نقطه عطفی برای شروع صنعت انیمیشن ایران متکی بر جهان فانتزی است

کارگردان انیمیشن «رویاشهر» در نشست خبری این فیلم در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر: برای رویا شهر دنبال کار سخت رفتیم و این مشکل‌ترین ایده بود که یک جهان فانتزی بسازیم. برای ساخت جهان فانتزی مانند استودیو‌های آمریکایی فرصت محدودی داشتیم و به صورت فشرده همه چیز را بر اساس نیاز‌های قهرمانمان کنار هم چیدیم. هدف اصلی کاراکتر داستان نیاز دنیایی بود که در آن زندگی می‌کند. در ایران پسر دلفینی هم شبیه به همین رویاشهر بود و شاید بتوانیم بگوییم این دو پویانمایی نقطه عطفی برای شروع متکی بر جهان فانتزی باشند.
کد خبر:۱۱۳۰۷۶۸
کد ویدیو
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار