رئیس سازمان صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در نمایشگاه رسانههای ایران: هدف بود که ما رسانه را مردمیتر کنیم و قاب رسانه بیش از اینکه فقط در تهران و شهرهای بزرگ مورد استفاده قرار گیرد و در اختیار افراد باشد، عبور کرده و به مناطق دور دستتر برسد. انتخابات یک فرصت طلایی برای ما فراهم کرد و ظرفیت قانونی به ما اجازه داد تا بتوانیم متناسب با ۲٠٠ حوزه انتخابیه، ۲٠٠ شبکه مختلف را برای مناطق گوناگون راهاندازی کنیم. همکاران ما در تلاش هستند تا بتوانیم از این ظرفیت در آینده نیز استفاده کنیم و ادامه پیدا کند. طبیعتا باید زیرساختهای فنی و محتوایی فراهم شوند. یکی از آرزوهای ما این است بتوانیم شبکههای محلی را با محتوای محلی تقویت کنیم. پیش بینی ما این بود که حدود یک سوم نامزدهایی که وارد انتخابات شدند، از این ظرفیت استفاده کنند. در هر حوزه انتخابیه، ۷ سوال و برای هر سوال حدود دو ساعت نامزدها در مورد موضوع بحث میکنند.