برمهانی: نظرسنجی‌ها ما را فریب می‌دهند/ پرمخاطب بودن یک شبکه نشان دهنده اثرگذار بودن آن نیست
کد خبر: ۱۱۳۶۰۴۸
معاون سیمای سازمان صداوسیما در گفتگو با دانشجو: اینکه یک شبکه تلویزیونی وجود دارد که آن در حال پخش مجموعه‌ای از محتوا است که صرفا نمایشی بوده و این محتوا دائما پشت سر هم پخش می‌شود، باعث می‌شود شما به عنوان مخاطب در یکسری از موقعیت‌ها این شبکه را به صورت مداوم روشن نگه دارید. به همین دلیل است که مصرف آن رسانه افزایش می‌یابد. این تصمیم خودِسازمان صداوسیما بوده است که کل محتوای نمایشی خود را در یک شبکه به نام «آی فیلم» یا محتوایی خارجی در شبکه‌ای به نام «تماشا» یا «نمایش» متمرکز کند. پرمخاطب بودن چنین شبکه‌هایی لزوما به این معنا نیست که رسانه در حال انتقال پیام‌های اصلی خود در آن‌ها است. گاهی اوقات نظرسنجی‌ها ما را گول می‌زند. این داده‌ها باید توسط یک کارشناس تحلیل شده و نباید در اختیار عموم قرار گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
captcha