برمهانی: پربیننده شدن برنامه‌های معارفی یک اتفاق تحولی است/ سریال «زیرخاکی» پرمخاطب می‌شود

معاون سیمای رسانه ملی در پاسخ به دانشجو: بنظر من این یک اتفاق تحولی در دوره تحولی سازمان است که برنامه‌های معارفی در حال پربیننده شدن نسبت به خیلی از برنامه‌های دیگر هستند. شما برنامه معارفی‌ای دارید که نمانام (برند) معروفی دارد؛ سال‌ها در حال پخش بوده و مردم با آن آشنا هستند و همینطور منتظر آن هستند. به همین دلیل است که مخاطب سریال «زیرخاکی» براساس آخرین نظرسنجی بیش از این‌ها می‌شود. چراکه نمانام و شخصیت‌های آن برای مردم آشنا هستند. مخاطب برنامه «محفل» امسال مخاطب بیشتری نسبت به «محفل» سال گذشته داشت؛ چون مردم با این نمانام آشنا شده بودند. سریال‌ها نیز در حال دیده شدن هستند. قسمت جدید سریال «نون خ» در ۱۰ قسمت اول، ۴۱ درصد مخاطب داشته است.
کد خبر:۱۱۴۰۷۵۲
کد ویدیو
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار