معاون وزارت بهداشت: سفیران سلامت از ۲.۵ به ۴ میلیون نفر ارتقا می‌یابند
آخرین اخبار:
کد ویدیو

معاون وزارت بهداشت: سفیران سلامت از ۲.۵ به ۴ میلیون نفر ارتقا می‌یابند

حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت در مراسم گرامیداشت هفته سلامت: الان بیش از ۲.۵ میلیون سفیر سلامت داریم و برنامه داریم که سفیران سلامت به ۴ میلیون نفر ارتقا می‌یابند. سفیران سلامت در ارتقای سلامت دانش آموزان نقش مهمی دارند. ۱۶ میلیون دانش آموز داریم که سفیر سلامت ۱۶ میلیون خانواده هستند؛ می‌توان از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.
کد خبر:۱۱۴۱۷۰۰
پربازدیدترین آخرین اخبار