فرشاد ابراهیم پور عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی SNNTV: دیدگاه کمیسیون آموزش مجلس این است که تاثیر قطعی معدل را در پایه دهم نداشته باشیم و در پایه یازدهم، تاثیر مثبت داشته باشیم. همچنین در پایه دوازدهم نیز تاثیر قطعی 40 درصد را داشته باشیم؛ این موضوع جمع بندی نظر نهایی کمیسیون است که به وزیر آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی منعکس کردهایم. دیگر پیشنهاد کمیسیون در جلسه اخیر با وزیر آموزش و پرورش در زمینه ترمیم معدل این بود که دو بار ترمیم معدل در سال انجام شود چون دانش آموزان به آن نیاز دارند. وزیر آموزش و پرورش نیز با این پیشنهاد کمیسیون موافقت کرد و بناست به عنوان دیدگاه وزارت آموزش و پرورش، به شورای عالی انقلاب فرهنگی منعکس شود