امیرحسین ثابتی، نماینده تهران در مجلس در ویژه برنامه «بهارستان» خبرگزاری دانشجو: بر اساس اسناد بالادستی و سیاستهای کلی برنامه هفتم، نباید در خصوصیسازی مسئله تعارض منافع نادیده گرفته شود. چرا باید قطعهسازی که مصداق تعارض منافع است، مالک کل شرکت خودروسازی شود؟ در هیچ جای دنیا چنین رویکردی وجود ندارد. حتی کشورهایی مانند آمریکا، آلمان و فرانسه خودروسازها را به قطعهسازها نمیسپارند. شرکت کروز با کیفرخواستی ۲۱۸ صفحهای و تخلفات گسترده، نباید به چنین موقعیتی دست پیدا کند. پیشنهاد حواله خودرو به نمایندگان و آلوده شدن برخی دستگاههای نظارتی از جمله مشکلاتی است که باید شفافسازی شود. دولت و وزرا باید با این روند مقابله کنند و با واردات خودرو، صنعت داخلی را مجبور به رقابت و بهبود کیفیت کنند.