مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران: تمام ۱۸۹ دستگاه اتوبوس برقی که وارد شده بود مشغول خدمت شده‌اند
آخرین اخبار:
کد ویدیو

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران: تمام ۱۸۹ دستگاه اتوبوس برقی که وارد شده بود مشغول خدمت شده‌اند

احمد قیومی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در افتتاح ۳ ایستگاه شارژبرقی و رونمایی از سامانه تاکسی برخط: ۱۱۴ دستگاه اتوبوس برقی باقی مانده بود که سازماندهی کردیم که فعالیت خواهند کرد. تمام ۱۸۹ دستگاه اتوبوس برقی که در فاز یک به دست ما رسیده بود امروز مشغول به کار می‌شود.
کد خبر:۱۲۳۹۷۲۲
پربازدیدترین آخرین اخبار