آخرین اخبار:

رویدادی که مخاطبان را به تولیدکننده رسانه‌ای تبدیل کرد

دبیر اجرایی نخستین رویداد رسانه‌ای ایران امام رضایی گفت: در طراحی این رویداد تلاش کردیم علاوه بر حرفه‌ای‌ها، افراد تازه‌کار و علاقه‌مند را نیز وارد فرآیند تولید کنیم تا با تجربه عملی و آموزش فشرده، به کنش‌گران رسانه‌ای تبدیل شوند. رویداد طوری برنامه‌ریزی شده بود که شرکت‌کنندگان از مرحله آموزش تا تولید نهایی، مسیر کوتاه اما موثری را طی کنند. یکی از ابتکارات این دوره، طراحی «دیوار ایده» برای تمرکز بیشتر بر محتوای تولیدات و تقویت دید خلاق دانش‌آموزان بود. دانش‌آموزان امروز نسل دیجیتال‌اند و ظرفیت‌های بالایی در عرصه رسانه دارند.
کد خبر:۱۲۵۶۹۲۵
کد ویدیو
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار