رویدادی که مخاطبان را به تولیدکننده رسانهای تبدیل کرد
دبیر اجرایی نخستین رویداد رسانهای ایران امام رضایی گفت: در طراحی این رویداد تلاش کردیم علاوه بر حرفهایها، افراد تازهکار و علاقهمند را نیز وارد فرآیند تولید کنیم تا با تجربه عملی و آموزش فشرده، به کنشگران رسانهای تبدیل شوند. رویداد طوری برنامهریزی شده بود که شرکتکنندگان از مرحله آموزش تا تولید نهایی، مسیر کوتاه اما موثری را طی کنند. یکی از ابتکارات این دوره، طراحی «دیوار ایده» برای تمرکز بیشتر بر محتوای تولیدات و تقویت دید خلاق دانشآموزان بود. دانشآموزان امروز نسل دیجیتالاند و ظرفیتهای بالایی در عرصه رسانه دارند.