نماینده ونزوئلا در سازمان ملل: دنبال این نیستیم که به وسیله نفت گدایی امنیت کنیم
آخرین اخبار:
کد ویدیو

نماینده ونزوئلا در سازمان ملل: دنبال این نیستیم که به وسیله نفت گدایی امنیت کنیم

نماینده ونزوئلا در حاشیه نشست شورای شورای سازمان ملل: نفت ونزوئلا برای مردم ونزوئلا است، ما در بازار به هر کسی که قیمت خوبی به ما بدهد نفت خود را می‌فروشیم. اگر حمله‌ای به ونزوئلا شود ما خودمان دفاع خواهیم کرد.
کد خبر:۱۳۱۵۶۸۱
پربازدیدترین آخرین اخبار