وزیر آموزش و پرورش در جلسه مشترک با معاونین مدارس: 🔸با تمام توان دغدغه های معلمین در همه سطوح را دنبال میکنم 🔸افزایش نرخ حق و التدریس و حق مدیریت ها را دنبال میکنیم 🔸با گفتگو و تعامل سازنده داریم همه این مشکلات و مطالبه ها را دنبال میکنیم