نوه شهید ستاری، از شهدای اقدامات ترروریستی آمریکایی، صهیونیستی: 🔸بابابزرگم میگفت: حاج علی، بیا بریم مسجد؛ بیا بازی کنیم 🔸پدربزرگم برای اینکه خونه خدا نسوزه، برای اینکه ایران بمونه، جنگید و شهید شد 🔸دلم براش تنگ شده ولی بهش افتخار میکنم.