سناتور افراطی جمهوری خواه، لیندزی گراهام در حاشیه اجلاس امنیت مونیخ: 🔸به محمد بن سلمان و محمد بن زاید می گویم بس کنید من رو خسته کردید. انقدر دعوا نکنید. نباید با حمله به ایران مخالفت کنید. 🔸ما در آستانه یک لحظه تاریخی هستیم.