کد خبر:۱۳۷۴۴۹
مديريت منابع انساني موضوع برنامه «مديريت در ورزش» است
شبكه راديويي ورزش در «مديريت در ورزش» به بررسي مديريت منابع انساني در ورزش مي پردازد.
به گزارش خبرنگار ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، دکتر اسماعیلی، بیگدلی و واعظ آشتیانی فردا با حضور در برنامه «مديريت در ورزش» در خصوص مدیریت منابع انسانی در ورزش به بحث وتبادل نظر مي پردازند.
اين برنامه فردا ساعت 12 از شبكه رادويي ورزش پخش مي شود.
همچنين آسیب های شغلی، پیشگیری و درمان آنها با ورزش در برنامه «کار ورزش نشاط» بررسی می شود.
در این برنامه آقای دکتر علی صمد پور از متخصصان پزشکی ورزشی در مورد آسیب های متداول افراد شاغل در مجتمع های تجاری صحبت مي كنند كه اين برنامه فردا ساعت 16 پخش می شود.
گفتني است، در برنامه «آشنایی با ورزش ها» که یکشنبه شب ساعت 45/21 پخش می شود بازی فلوربال به علاقمندان ورزش معرفی می شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا