کد خبر:۱۳۷۶۰۸
تورنمنت چهار جانبه پرتغال
بسكتباليستهاي ايران در نخستين گام روماني را مغلوب كردند
تیم ملی بسکتبال ایران در تورنمنت چهار جانبه پرتغال تیم رومانی را نتيجه 76 بر 66 شکست داد
به گزارش گروه ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، تیم ملي بسكتبال ایران در نخستين ديدار خود در تورنمنت چهار جانبه پرتغال بربر تيم روماني به پيروزي رسيدند.
بسكتباليست هاي كشورمان در کوارتر نخست مسابقه با نتیجه 21 بر 23 از حریف خود عقب بودند، ولی در کوارتر دوم با چند تغییر و تمرکز بیشتر در حملات نتیجه را 43 بر 38 به سود خود تغییر دادند.
در کوارتر سوم نیز دو تیم رقابت شانه به شانه ای را با یکدیگر داشتند؛ بطوریکه در پایان کوارتر سوم نتیجه 55 بر 54 به سود تیم ملی کشورمان بود.
در کوارتر چهارم تیم ایران موفق شد برتری خود را بر حریف کامل نماید و در نهایت این مسابقه را با نتیجه 76 بر 66 به سود خود خاتمه دهد.
در دیگر بازی انجام شده در روز گذشته تیم ملی پرتغال موفق شد آنگولا را با حساب 65 بر 56 شکست دهد تا بدون شکست صدرنشین این تورنمنت باشد.
لازم به ذكر است، تیم ملی کشورمان آخرین بازی خود در این مسابقات را امروز مقابل تیم ملی پرتغال میزبان مسابقات برگزار می کند.
لینک کپی شد
گزارش خطا