کد خبر:۱۳۷۶۷۱
آغاز دستورزي گياهان براي درمان سرطان در جهاد دانشگاهي
كارشناسان پژوهشكده گياهان دارويي جهاد دانشگاهي دست ورزي گياهان سرخ دال و فندق را براي درمان سرطان آغاز كردند.
به گزارش خبرنگار علمي «خبرگزاري دانشجو»، دكتر اردشير قادري صبح امروز در تور يك روزه بازديد خبرنگاران رسانههاي جمعي از مجتمع علمي- تحقيقاتي جهاد دانشگاهي در استان البرز گفت:كارشناسان پژوهشكده گياهان دارويي جهاد دانشگاهي در حال مطالعه گياه سرخ دال براي درمان بيماري سرطان هستند.
عضو هيئت علمي مجتمع تحقيقاتي جهاد دانشگاهي گفت: اين گياهان متابوليت لازم را براي پيشگيري از تقسيم سلولي و پيشرفت سرطان انجام مي دهند.
وي گفت: كارشناسان اين پژوهشكده از طريق دست ورزيهاي ژنتيكي توليد اين متابوليت ها را بيشتر مي كند.
قادري ادامه داد: همچنين در اين پژوهشكده دست ورزي گياهاني را براي درمان ديابت نيز در نظر داريم.
عضو هيئت علمي مجتمع تحقيقاتي جهاد دانشگاهي گفت: همچنين توليد آلوئه ورا، به ليمو و گياه خشخاش را نيز براي درمان بيماريهاي مختلف در دست اجرا داريم.
لینک کپی شد
گزارش خطا