کد خبر:۱۳۷۷۱۸
علیرضایی:
عدم رويارويي با نماينده اسرائيل کم ترین کاری بود که در حمایت از مردم فلسطین انجام دادم
شناگر 100 متر قورباغه كشورمان گفت: عدم رويارويي با نماينده يم اشغالگر قدس کم ترین کاری بود که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام دادم.
به گزارش گروه ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، شناگر 50 متر و 100 متر قورباغه ایران بعد از انصراف از رقابت با شناگر رژیم صهیونیستی گفت: با توجه به این که از شرایط خوبی برای شرکت در مسابقات جهانی شنا و کسب ورودی المپیک لندن برخوردار بودم اما به دلیل ارج نهادن به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران از رقابت با شناگر رژیم صهیونیستی انصراف دادم.
وی در ادامه افزود: تصمیم درستی گرفتم چراکه پيروي از آرمان هاي كشورم یک اعتقاد ملی است و با این اقدام کم ترین کاری بود که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام دادم.
علیرضایی در پایان گفت: نگران و ناامید نیستم و با قدرت در مسابقات بعدی شرکت می کنم تا بتوانم ورودی المپیک لندن را بدست آورم.
لینک کپی شد
گزارش خطا