فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت: 🔸در زمان بحران عده ای از مردم ترجیح میدهند که از شهر بروند و این طبیعی ست 🔸کل کادر صنعت نفت زحمت کشیدند و ذخیره بنزین به اندازه کافیست 🔸جای نگرانی نیست