کد خبر:۱۳۷۸۵۹
سيزدهمين همايش علمي پزشكان عمومي آغاز به كار كرد
سيزدهمين همايش علمي پزشكان عمومي سراسر كشور امروز در سالن همايشهاي رازي آغاز به كار كرد.
به گزارش خبرنگار علمي «خبرگزاري دانشجو»، اين همايش به همت سازمان نظام پزشكي و با همكاري انجمن هاي علمي –تخصصي از امروز 3 مرداد آغاز و تا 7 مرداد ادامه خواهد داشت.
بر اساس اين گزارش، در اين همايش محورهاي مختلفي از جمله بيماري هاي كودكان، اعصاب و روان، بيماري هاي خوني، طب كار، طب ورزش، فوريت هاي پزشكي، فشار خون، هپاتيت، سردرد، كمردرد، گياهان دارويي و غيره مورد بحث و بررسي قرار خواهند گرفت.
خاطرنشان مي شود، بيش از 2000 پزشك از سراسر كشور در اين همايش ثبت نام كرده اند كه مقالات علمي آن توسط 250 نفر از اعضاي انجمن هاي تخصصي به صورت 54 برنامه مدون و يك برنامه غير مدون ارائه خواهد شد.
لازم به ذكر است، اين همايش 5 روزه داراي 31 امتياز مي باشد كه استقبال خوبي از آن صورت گرفته است.
لینک کپی شد
گزارش خطا