کد خبر:۱۳۸۱۵۸
سلسله نشستهاي ايستگاه بيداري در دانشگاه علمي كاربردي برگزار مي شود
به همت مركز بسيج دانشجويي دانشگاه جامع علمي كاربردي استان تهران سلسله نشستهاي ايستگاه بيداري د راين دانشگاه برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، به همت مركز بسيج دانشجويي دانشگاه جامع علمي كاربري استان تهران سلسله نشست هاي ايستگاه بيداري به منظور بالا بردن سطح آگاهي و بصيرت دانشجويان اين دانشگاه حول محور موضوعات سياسي ، فرهنگي ، اجتماعي و ايجاد آمادگي درافسران جنگ نرم در مواجهه با تهديدات داخلي و خارجي را برگزار مي كند.
بنا براين گزارش اين سلسله نشستها تا زمان برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي ادامه خواهد داشت.
اولين نشست از اين سلسله نشست ها ساعت 16 روز پنج شنبه 6 مرداد ماه با موضوع هنر ديني و با سخنراني استاد نصراله تابش در ساختمان مركزي دانشگاه علمي كاربري استان تهران برگزار مي شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا