3 ميليارد تومان در اختيار كميته ملي المپيك قرار گرفت
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۸۱۹۶

3 ميليارد تومان در اختيار كميته ملي المپيك قرار گرفت

دبيركل كميته ملي المپيك با اشاره به اينكه بودجه اين كميته تا هفته آينده به طور كامل پرداخت مي‌شود، گفت: البته اين هفته مبلغ سه ميليارد تومان از سوي وزارت ورزش به حساب كميته واريز شد.
بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، از واريز سه ميليارد تومان از وزارت ورزش به كميته ملي المپيك خبر داد و گفت: كميته ملي المپيك و پارالمپيك اين مبلغ را با توجه به نيازها و اولويت ها در اختيار فدراسيون ها قرار داده است.

وي در ادامه افزود: اولويت اصلي كميته، فدراسيون هايي است كه سهميه المپيك 2012 را كسب كرده اند و اميد اصلي كاروان ورزشي ايران براي كسب سهميه المپيك به حساب مي آيند.

دبيركل كميته ملي المپيك و پارالمپيك يادآور شد: اولويت دوم كميته در تخصيص بودجه، فدراسيون هايي بود كه بايد در مسابقات آسيايي 2014 حضور داشته باشند؛ البته مبلغي هم در اختيار ساير فدراسيون ها قرار گرفت تا بتوانند در اين مدت سر پا بمانند.

افشارزاده در پايان گفت:  وزرات ورزش هفته آينده سه ميليارد تومان ديگر را به حساب كميته واريز مي كند كه بر حسب اولويت هاي مطرح شده اين مبلغ در اختيار فدراسيون ها قرار مي گيرد.
 
پربازدیدترین آخرین اخبار