کد خبر:۱۳۸۲۴۴
در تازهترين ردهبندي فدراسيون جهاني
تيم ملي ايران همچنان صدرنشين جدول ردهبندي تيمي و انفرادي است
در تازهترين ردهبندي اعلام شده از سوي فدراسيون جهاني دوچرخهسواري، تيم ملي ايران همچنان در 2 بخش تيمي و انفرادي در صدر جدول رنكينگ آسيا قرار دارد.
به گزارش گروه ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، بر اساس ردهبندي فدراسيون جهاني دوچرخه سواري، مهدي سهرابي ركابزن تيم پتروشيمي تبريز همچنان در بخش انفرادي عنوان نخست قاره كهن را در اختيار دارد.
تيم ملي دوچرخهسواري ايران با 1311 امتياز در صدر جدول قرار دارد، تيم ژاپن با 870 امتياز دوم و تيم قزاقستان با 346 امتياز سوم است.
همچنين تيمهاي مالزي با 289 امتياز، كره با 230 امتياز و ازبكستان با 205 امتياز به ترتيب مقامهاي چهارم تا ششم را از آن خود كردند.
در ردهبندي انفرادي، مهدي سهرابي از تيم پتروشيمي تبريز با 302 امتياز همچنان در صدر جدول ردهبندي قرار دارد.
لازم به ذكر است، در ردهبندي تيمي باشگاهي، تيم پتروشيمي تبريز با 851 امتياز در صدر جدول ردهبندي قرار دارد، تيم دانشگاه آزاد با 712 امتياز دوم است و تيم باشگاهي انگليس با 332 امتياز در رده سوم قرار گرفتند.
لینک کپی شد
گزارش خطا