کد خبر:۱۳۸۲۸۸
ترخيص 8 كانتينر حاوي تجهيزات آزمايشگاهي دانشگاهها در هفته آينده
مدير كل پشتيباني و حمايت پژوهشي وزارت علوم از ترخيص 8 كانتينر تجهيزات آزمايشگاهي دانشگاهها از گمرك خبر داد.
اسماعيل قادري فر در گفتوگو با خبرنگار علمي «خبرگزاري دانشجو»، گفت: عمليات ترخيص 8 كانتينر جديد تجهيزات آزمايشگاهي از روز شنبه، 8 مرداد ماه از گمرك كشور آغاز مي شود.
وي با بيان اينكه در خرداد ماه سال جاري 9 كانتينر از تجهيزات آزمايشگاهي دانشگاه ها از گمرك ترخيص شده است، افزود: در هفته آينده حمل تجهيزات آزمايشگاهي 8 كانتينر ترخيص شده به دانشگاه ها انجام مي شود.
قادري فر تصريح كرد: 9 كانتينر حاوي تجهيزات آزمايشگاهي كه خرداد ماه جاري از گمرك ترخيص شده بود حاوي تجهيزات فناوري هاي تك بوده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا