سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: 🔸اینکه ایران حق دارد به عنوان یکی از کشورهایی که واجد شرایط شرکت در جامعه جهانی است از حق خودش استفاده بکند تردیدی نیست.