کد خبر:۱۳۸۳۱۷
14 تا 16 شهريورماه
دوازدهمين كنفرانس آموزش فيزيك در دانشگاه اميركبير برگزار ميشود
دوازدهمين كنفرانس آموزش فيزيك و دومين كنفرانس فيزيك و آزمايشگاه 14 تا 16 شهريورماه به همت اتحاديه انجمن هاي علمي آموزشي معملمان فيزيك ايران در دانشگاه صنعتي امركبير برگزار مي شود.
به گزارش گروه علمي «خبرگزاري دانشجو»، دكتر سيامك خادمي، دبير دوازدهمين كنفرانس آموزش فيزيك گفت: راهبردها و شیوههای موثر تدریس فیزیک، نقد و بررسی بسته آموزشی و کتابهای درسی فیزیک، تاثیر آموزشهای غیررسمی بر آموزش رسمی فیزیک، روشهای پژوهش در آموزش فیزیک، نقد و بررسی راهنمای برنامه درسی فیزیک، نقد و بررسی نظامهای آموزشی ایران و جهان، نقد و بررسی آموزش فیزیک دانشگاهی و آموزش و یادگیری الکترونیکی درس فیزیک از محروهاي اصلي دوازدهمين كنفرانس آموزش فيزك است.
وي تصريح كرد: در این کنفرانس محیطی علمی برای تبادل نظر شرکت کنندگان در مورد روش ها و راه های توسعه و بهبود آموزش فیزیک بررسي مي شود.
دبير دوازدهمين كنفرانس آموزش فيزيك با اشاره به برگزاري همزمان دومين كنفرانس فيزيك و آزمايشگاه با دوازدهمين كنفرانس آموزش فيزيك در دانشگاه صنعتي اميركبير گفت: کاربردهای فیزیک در زندگی (نمونه های عملی)، نقش آزمایش در یادگیری مفاهیم فیزیک، ارزشیابی از فعالیت های آزمایشگاهی ، راهکارهای ترویج آزمایش در آموزش فیزیک و آزمایشگاه مجازی از محورهاي اصلي اين كنفرانس است.
وي با اشاره به برنامه هاي جانبي دو كنفرانس افزود: در اين كنفرانس نمايشگاهي از دستاوردهاي آموزش علوم فيزيك، شركت هاي سازنده وسايل آزمايشگاهي، دستاوردهاي علمي انجمن هاي علمي و آموزشي برپا مي شود.
خادمي بيان داشت: در دوازدهمين كنفرانس آموزش فيزيك و دومين كنفرانس فيزيك و آزمايشگاه اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي و مديران و معاونان معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري حضور خواهند داشت.
وي خاطرنشان كرد: از ديگر برنامه هاي جانبي اين كنفرانس برگزاري 13 كارگاه آموزشي با موضوعات آموزش فيزيك و آزمايشگاه هاي فيزيك برگزار مي شود.
لینک کپی شد
گزارش خطا