کد خبر:۱۳۸۴۸۵
با حضور وزير امور خارجه؛
بيست و چهارمين دوره مسابقات بين المللي فيزيكدانان جوان به كار خود پايان داد
بيست و چهارمين دوره مسابقات بين المللي فيزيكدانان جوان عصر امروز با حضور وزير امور خارجه كشورمان در دانشگاه اميركبير به كار خود پايان داد.
به گزارش خبرنگار علمي «خبرگزاري دانشجو»، بيست و چهارمين دوره مسابقات بين المللي فيزيكدانان جوان عصر امروز با حضور دكتر صالحي، وزير امور خارجه كشورمان در دانشگاه صنعتي اميركبير به كار خود پايان داد.
در بيست و چهارمين دوره مسابقات بين المللي فيزيكدانان جوان كشورهاي كره جنوبي، اتريش و آلمان مدال طلا كسب كردند.
گفتني است، جمهوري اسلامي ايران نيز در اين مسابقات به مدال نقره دست يافت.
بنابراين گزارش، در بيست و چهارمين دوره مسابقات بين المللي فيزيك دانان جوان 105 دانش آموزان از 23 كشور حضور داشتند.
لینک کپی شد
گزارش خطا