کد خبر:۱۳۸۸۶۱
اعضاي جديد شوراي مركزي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان مشخص شدند
طي انتخابات شوراي مركزي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاههاي كشور پيش اعضاي جديد شوراي مركزي اين تشكل دانشجويي مشخص شدند.
جلال عباسيان عضو شوراي مركزي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان د رگفت و گو با خبرنگار سياسي خبر گزاري دانشجو گفت: انتخابات شوراي مركزي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاههاي كشورروز گذشته با حضور 160 نفر از اعضاي 41 دفتر دانشگاهی اين تشكل دانشجويي در دانشگاه شهيد بهشتي تهران برگزار شد.
وي به اسامي افراد منتخب اشاره كرد و گفت: دراين ميان آقايان سيداحمد حسيني از دانشگاه آزاد سبزوار، محمد پهلوانكاشي از دانشگاه علومپزشكي مشهد، محمدجواد نوري از دانشگاه بينالمللي امامخميني(ره) قزوين، حسن ضيافتيكافي از دانشگاه علومپزشكي اراك، مهدي بادپا از دانشگاه فردوسي مشهد، سيدعلي موسوي از دانشگاه زابل و خانمها فرشته بتوئي از دانشگاه علومپزشكي مشهد، سميه ناصري از دانشگاه اروميه و نسرين مسجدلو از دانشگاه اردبيل به عنوان اعضاي جديد شوراي مركزي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاههاي كشور انتخاب شدند.
عباسيان خاطر نشان كرد:همچنين جهانبخش سليمانيان، ايوب توكليان و جواد سميعيپور از اعضاي سابق اين تشكل دانشجويي به عنوان اعضاي هيئت عالي نظارت اين تشكل دانشجويي انتخاب شدند.
لینک کپی شد
گزارش خطا