گریه زن آمریکایی از افزایش قیمت بنزین: باید یک اسب بخرم!
کد خبر:۱۳۸۸۸۸۱
🔸۵ دلار برای هر گالن بنزین! چرا باید این را بپردازم؟ چرا اجاره اینقدر دیوانهوار بالاست؟ چرا فقط کار میکنم تا پول بنزینی را بدهم که مرا به کاری میرساند که فقط اجارهام را تأمین میکند.این تازه شروع ماجراست.باید یک اسب بخرم!