کد خبر:۱۳۹۳۲۸
قلعهنويي با اصلاح قراردادش اجازه حضور روي نيمكت را پيدا كرد
رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: روز گذشته قرارداد سرمربي تراكتورسازي اصلاح شد و وي اجازه حضور روي نيكمت بازي را دريافت كرد.
به گزارش گروه ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، عزيز محمدي در گفتوگو با راديو ورزش درباره حضور قلعهنويي روي نيمكت تراكتورسازي خاطرنشان كرد: روز گذشته تا ساعت 19:30 در سازمان ليگ بوديم و درباره اين موضوع صحبت كرديم و در جلسهاي كه با جعفري، مديرعامل باشگاه تراكتورسازي داشتيم، وي قرارداد سرمربي تيم را اصلاح كرد و همچنين تعهد داد در صورت مشاهده هر گونه تخلف در ثبت قرارداد بازيكنان و مربيان جريمه لازم را پرداخت كند.
وي در ادامه افزود: پس از اينكه قرارداد قلعهنويي اصلاح شد نامهاي به نماينده خود در تبريز ارسال كرديم و اجازه حضور قلعهنويي روي نيمكت صادر شد.
رئيس سازمان ليگ درباره قرارداد خسرو حيدري اظهار داشت: قرارداد حيدري در هيئت فوتبال ثبت شده و تنها مشكل وي براي حضور در بازي مسئلهاي است كه بين مديرعامل دو باشگاه استقلال و سپاهان وجود دارد.
وي يادآور شد: اگر ساكت، مديرعامل سپاهان رضايتنامه حيدري را براي باشگاه استقلال ارسال كند، وي براي حضور در بازي هيچ مشكلي نخواهد داشت.
محمدي در پايان گفت: حضور حيدري بستگي به اين رضايتنامه دارد و اگر قبل از بازي صادر شود او در هفته اول براي استقلال به ميدان ميرود و در اصل هر زماني كه اين رضايت نامه صادر شود حيدري براي آبيپوشان بازي خواهد كرد.
لینک کپی شد
گزارش خطا