کد خبر:۱۳۹۳۹۳
ماموران ستاد مبارزه با دوپينگ در ماه رمضان هم فعال هستند
ماموران ستاد مبارزه با دوپينگ در ماه رمضان نيز در اردوي تيمهاي ملي و مسابقات حاضر ميشوند.
به گزارش گروه ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، همزمان با آغاز ماه رمضان، ماموران ستاد مبارزه با دوپينگ روز گذشته (سهشنبه) با حضور در اردوي جودو، از پنج ورزشكار نمونهگيري كردند.
اين نمونهها هنوز به آزمايشگاه كلن ارسال نشده است.
آخرين نمونهها نيز به وزنهبرداري بازميگردند كه هفته گذشته از 11 وزنهبردار حاضر در اردوي تيم ملي تست گرفته شد.
فدراسيون پزشكي همچنين اعلام كرد كه ماموران اين ستاد در ماه رمضان نيز با حضور در اردوهاي ملي اقدام به نمونهگيري خواهند كرد و مسابقاتي كه در اين ماه برگزار ميشود نيز تحت پوشش نادوي ايران قرار مي گيرد.
لینک کپی شد
گزارش خطا