نخست وزیر اسپانیا: 🔸ما نباید به این خاطر که صلح طلب هستیم شرمنده باشیم، آنها باید شرمنده باشند. 🔸کسانی که در غزه و کرانه باختری و لبنان و خاورمیانه از جنایت پشتیبانی میکنند.کسانی که بی عدالتی را سکوی خودشان قرار میدهند.