کد خبر:۱۳۹۸۳۸
مسابقات جام جهاني تيراندازي با كمان- آمريكا
تيم ملي ايران مدال برنز كامپوند تيمي را به گردن آويخت
تيم ملي ايران مدال برنز كامپوند تيمي مردان را در مسابقات جام جهاني تيراندازي با كمان 2011 آمريكا به گردن آويخت.
به گزارش گروه ورزشي «خبرگزاري دانشجو»،ب امداد امروز آخرين روز رقابتهاي جام جهاني تيراندازي با كمان 2011 اوگدن به ميزباني آمريكا برگزار شد كه با كسب يك مدال برنز براي كشورمان در رشته كامپوند تيمي مردان همراه شد.
در اين رشته تيمهاي ملي ايران و فرانسه در ديدار ردهبندي به مصاف هم رفتند كه اين مسابقه در نهايت با نتيجه 232 بر 231 به سود كشورمان به پايان رسيد تا كاروان ايران تنها با كسب يك مدال برنز آمريكا را ترك كند.
مجيد قيدي، امير كاظمپور و بهزاد پاكزاد تركيب تيم ملي در اين ديدار را تشكيل دادند، ضمن اينكه كشورمان در مراحل قبلي السالوادور را شكست داده بود و در ديدار نيمه نهايي با شكست از آمريكا به ديدار ردهندي راه يافته بود.
لازم به ذكر است، در ديدار فينال اين رشته نيز تيم ملي آمريكا 234 بر 229 كانادا را شكست داد و به عنوان قهرماني جهان رسيد.
لینک کپی شد
گزارش خطا