كوهنوردان ايران بر فراز قله «خانتانگيري» ايستادند
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۹۸۷۱

كوهنوردان ايران بر فراز قله «خانتانگيري» ايستادند

هشت نفر از کوه نوردان ايران موفق شدند به قله «خانتانگيري» صعود کنند.
به گزارش گروه ورزشي «خبرگزاري دانشجو»، كوهنوردان كشورمان قله 7 هزار متري «خانتانگيري» را فتح كردند كه امير حسين جابرانصاري، مسئول بخش غارنوردي کارگروه کوه‌نوردي فدراسيون و احد قصاباني، محمد سيد آقايي، علي مصباحي، سليم سالوم، مهدي فرهادي، فرح منصوري و عباس توسلي، کوه‌نوردان ايراني صعود کننده به اين قله بودند.

همچنين برادران بهادراني كه براي صعود به قله گاشربروم يك بعد از تيم اصلي قرار داشتند توانستند اين قله را فتح كنند.

رضا بهادراني و برادرش، صحبت بهادراني عصر ديروز موفق شدند قله 8068 متري گاشربروم يك را صعود کرده و به کمپ 4 بازگشتند.

گفتني است، اين دو کوه نورد در حال بازگشت به کمپ‌هاي پائين‌تر هستند.

لازم به ذكر است، پنج کوه‌نورد ايراني ديگر که روز 13 مرداد موفق به صعود قله گاشربروم يك شده بودند به همراه قلي پور، ديگر کوه‌نورد ايراني در صحت و سلامت کامل به کمپ اصلي اين قله بازگشتند.
پربازدیدترین آخرین اخبار