تندروان: کار کردن با پیاتزا برای من لذت بخش بود/ آقای ولاسکو با بقیه مربیها فاصله دارد
مربی سابق تیم ملی والیبال در گفتگو با SNNTV:آقای پیاتزا انسان فنی و دلسوزی است که به والیبال تسلط دارد؛ بسیاری از مفاهیمی که من طی سالها بهصورت سطحی میدانستم، در زمان همکاری با ایشان توانستم به عمق و فلسفه آنها پی ببرم.تقریبا چند ماه، روزانه هفت تا ده ساعت با هم بودیم و این جلسات بسیار لذتبخش و آموزنده بود. این مربی بهعنوان یک انسان حرفهای، در والیبال بسیار تواناست.