شریعتی: دولت با محدودیت در تولید بنزین مواجه است / باید سهمیه بنزین هر فرد را تعیین و به خود شخص بدهیم و از گرانسازی نیز جلوگیری کنیم
عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با SNNTV:یک راه برای متعادل کردن مصرف بنزین این است که با گرانسازی عدهای حذف شوند که درست نیست.روش دیگر جیرهبندی بنزین است در زیرساختهای موجود مانند کالابرگ.