عضو تیم رسانهای هیأت مذاکره کننده هسته ای ایران: ما تعهد هستهای ندادیم/ گفتگوی هستهای در مرحله بعد از اعتمادسازی انجام میشود
سعید آجرلو در گفتگو با SNNTV:آمریکا دوست داشت در اسلام آباد به گفتگوی هستهای ورود کند ولی ما ورود نکردیم برای همین مذاکرات بهم خورد و آقای قالیباف نیز به شدت با آن مخالفت کرد.